12 lipca 2015

Nazwa uniwersum - wybierzmy ją razem! ^.^

głosujemy

Gwoli przypomnienia i zachęty:
Z boku, po prawej, ankieta, o której wspomniałam wcześniej. Nie sposób nie zauważyć.

Nie będę się powtarzać, powiem krótko: to najwyższy czas, żeby czerwonopiachowy świat przestał być czerwonopiachowym światem, tak stwierdziłam w piątek rano. Proszę więc was, dobrzy obywatele, byście zagłosowali mądrze, gdyż ta demokratycznie wybrana przez was nazwa pozostanie nazwą tego świata już na zawsze.

Czeka nas tylko jedna tura wyborów, więc proszę oddać głosy jak najszybciej. Kraj (a nawet cały świat!) na was liczy! Gotowi? To zapraszam tam, na bok ==>

A potem oczywiście do wyborczej urny, nioch, nioch.

Nad nazwami myślałam długo, ale żadna więcej mi do głowy nie przyszła. Jeśli ktoś miałby ochotę dodać swoją, proszę ją zgłosić pod tym postem. Dodam do ankiety i ewentualnie przedłużę głosowanie.

PS. Wiem, że niekulturalnie zasłoniłam post, ale warto pamiętać, że pojawił się już nowiutki rozdział: Zimny przerywnik II, krótki, bo krótki, ale ważny dla fabuły!

10 komentarzy:

  1. Zagłosowano :D
    Głos został oddany jako ważny - potwierdzone info :D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowano.
    Melduję pełną gotowość do dalszego działania!

    OdpowiedzUsuń
  3. *wmaszerowuje, salutuje*
    Melduję, zadanie wykonane. Zalecenia przekazane, czekamy na rozkazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, proszę! Kogo my tu mamy! Starzy znajomi się odzywają :D. Bardzo mi miło!

      Usuń
  4. Podoba mi się twój pomysł na fabułę i prowadzenie historii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślepa chyba jestem, nie zauważyłam głosowania, dopóki nie ten post...
    Ale głos już oddany!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do dyskusji. Napiszmy coś wspólnie, przypadkowy Czytelniku.